Scuzele mele


Hello. God, de ce n-am mai scris nimic? Ma simt inchisa, ce naiba e cu mine? De cand lucrez, nu ma plang..dar zau, de cand lucrez nu mai am timp de nimic. Sunt obosita psihic si fizic. Mi-e dor, prea dor ca sa pot spune. Voi care ma cititi, va iubesc. Ati fost aproape de mine si m-ati indrumat cu sfaturile voastre de care am tinut cont. Nici pe voi nu v-am citit de mult, dar o sa schimb acest lucru cat de curand. Abia astept sa am un moment de repaus, o pauza cat de mica pentru a face din nou lucrurile care pur si simplu le iubesc, le indragesc. De fiecare data cand apuc sa scriu ceva, imi ofer scuzele mele. Serios, nu stiu daca ma mai cititi, daca imi recititi postarile, dar scuzele mele is pur sincere. Ce se aude nou despre mine? Am mai zis-o, mi-am luat bac-ul, m-am angajat pentru ca nu am intrat la facultate si de cinci luni lucrez..ei bine, lucrez doar. Vreau sa dau anul acesta la Psihologie sau cel putin sa imi incerc norocul. Voi cum sunteti? Sunt tare nerabdatoare sa va citesc! In ce ma priveste la capitolul „sentimente”, nimic nu mai e la fel. M-am saturat de atata iubire jalnica si atatea scuze patetice care mie nu-mi sunt de nici un folos. I don’t want love, I want intelligence.

Check it out -https://instagram.com/ralusiatat/

Lasă un comentariu