Nou


Intr-o seara ti-am zis ca o sa scriu despre tine. Stiu ca e devreme, dar vreau sa fac asta. Nu sunt o romantica incurabila. Sunt o persoana dificila si complicata. Incepi sa ma intelegi. Ma blochez acum la cuvinte. Trebuie sa gandesc bine ce zic, iar tu trebuie sa citesti asta nu doar o data, ci de mai multe ori. Trebuie sa iti intre in cap ca acum esti TU si nu altul. Ziua in care te-am cunoscut o sa ramana preferata mea. Nu o sa iti vina sa crezi ce piesa ascult si sunt sigura ca o sa devina piesa noastra. Candva am zis ca nu sunt facuta pentru a iubi si ca e dificil ca cineva sa ma iubeasca. M-am inselat. Tu o faci asa frumos incat mereu ma lasi fara  grai. Nu stiu ce as putea sa fac. Astept. Iti promit sa astept. Nu as vrea sa te ranesc niciodata. Cearta-ma, iubeste-ma, dar nu pleca niciodata. Noi suntem la fel. Iti vreau doar binele, probabil mai mult decat mi-l vreau mie. Meriti asta si am sa-ti repet pana cand ai sa intelegi ceea ce vreau sa iti zic. Eu tu si restul lumii, nu? Ziceai ca noi doi suna bine si chiar suna bine. Crezi ce zic? Eu simt ce zic. Asta e pentru tine.

2 gânduri despre &8222;Nou&8221;

Lasă un comentariu